Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

III etap trasy N-S - powstanie tylko odcinek do ul. Kozienickiej?

III etap trasy N-S - powstanie tylko odcinek do ul. Kozienickiej?

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Radomiu podpisał aneks z firmą Strabag na realizację III etapu trasy N-S. Dotyczy to jednak tylko odcinka od ul. Żeromskiego do Kozienickiej, a nie całości, czyli do Energetyków.

- Firma Strabag za wykonanie całości chciała dodatkowe 12 mln zł w ramach waloryzacji. Pod koniec roku poszliśmy na sesję z prośbą o wprowadzenie do budżetu miasta dodatkowych dochodów. Radni Podlewski i Majewski razem z klubem Prawa i Sprawiedliwości odmówili i nie mieliśmy pieniędzy na dokończenie projektu. Wypracowaliśmy z firmą Strabag kompromisowe rozwiązanie, które nazwaliśmy etapem III A, czyli trasa N-S skończy się na łącznicy z ul. Struga i Kozienicką - mówi wiceprezydent Mateusz Tyczyński.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

W związku z tym odcinek ma kończyć się nad przystankiem kolejowym Radom Gołębiów. Wiceprezydent Mateusz Tyczyński mówi, że nie zamyka to jednak drogi do kontynuowania prac i poprowadzenia trasy N-S do ul. Energetyków.

- Do końca stycznia 2024 r. mamy możliwość powrotu do realizacji całości trasy. Czy będzie to możliwe ze względów finansowych? Zobaczymy. Według mnie perspektywa ta oddala się ze względu na szalejące ceny - dodaje.

Wiceprezydent zarzuca radnym Prawa i Sprawiedliwości, że odmowa przeznaczenia dodatkowych pieniędzy na budowę trasy N-S była działaniem na szkodę miasta.
- Uważam, że to działanie na szkodę miasta, bo łatwo było przewidzieć, że ceny będą galopować - mówi.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Odcinek III A (od ul. Żeromskiego do ul. Kozienickiej) ma mieć 2 km długości. Szacowany koszt inwestycji to 54 mln zł. Całość III etapu trasy N-S (od ul. Żeromskiego do ul. Energetyków) to odcinek o długości 3,5 km.

Prace mają rozpocząć się na przełomie wiosny i lata, a zakończyć pod koniec 2024 roku.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy