Radio Rekord Radom 29 lat z Wami Radio Rekord Radom 29 lat z Wami
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjEiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

Trasa N-S została otwarta

Trasa N-S została otwarta

- Trasa N-S to jeden z podstawowych elementów Strefy Wygodnego Ruchu. Ten odcinek usprawni komunikację pomiędzy osiedlem Południe a Śródmieściem. Korzystając z nowej drogi kierowcy mogą ominąć kilka skrzyżowań z sygnalizacją świetlną. Równolegle cały czas trwają  przygotowania do budowy trzeciego, północnego odcinka, który połączy ulicę Szklaną z Energetyków - mówi prezydent Radosław Witkowski, który wizytował dzisiaj inwestycję. 

Nowa trasa N-S od skrzyżowania z ulicą Czarnoleską do skrzyżowania z ulicą Żakowicką zostanie otwarta zgodnie z tymczasową organizacją ruchu. Będzie można również korzystać z przejazdu przez tory u zbiegu ulic Wjazdowej i Gajowej.

https://www.cozadzien.pl/zdjecia/gotowy-drugi-odcinek-trasy-ns-zdjecia/76810

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjciIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+

- Stała organizacja ruchu zostanie natomiast wprowadzona po zakończeniu trwającej obecnie przebudowy odcinka ulicy Wjazdowej w sąsiedztwie zajezdni autobusowej MPK Radom. Ten etap zaczął się później niż podstawowa część inwestycji, więc skończy się także później. Zgodnie z umową poszerzony odcinek ulicy Wjazdowej powinien być gotowy do końca listopada tego roku. Do tego czasu pozostanie on zamknięty dla ruchu. Ze względu na brak pętli indukcyjnych na przebudowywanym wlocie ulicy Wjazdowej nie będzie ponadto funkcjonowała sygnalizacja na nowym rondzie na skrzyżowaniu ulicy Wjazdowej z trasą N-S - informuje MZDiK. 

Autobusy komunikacji miejskiej linii 25 będą kursowały dotychczasowym objazdem, obowiązującym od 10 kwietnia aż do momentu otwarcia dla ruchu odcinka ulicy Wjazdowej oraz wprowadzenia stałej organizacji ruchu w tej okolicy. Objazd ten przebiega w obydwu kierunkach ulicami Wierzbicką, Łukasika (powrót przez Limanowskiego), 1905 Roku, Młodzianowską oraz Pallotyńską.

https://www.cozadzien.pl/radom/trasa-n-s-od-poludnia-przez-zakowice-do-plant-jest-juz-prawie-gotowa-mieszkaniec-zaskarzyl-zezwolenie/76509

Przypomnijmy: budowa drugiego etapu trasy N-S rozpoczęła się jesienią ubiegłego roku. To półtorakilometrowy odcinek drogi wzdłuż linii kolejowej, między ul. Czarnoleską a Żakowicką, który ma odciążyć odciążyć ruchliwe ul. Wierzbicką i 1905 Roku. Jak informuje Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, nowa jezdnia na fragmentach bez skrzyżowań ma po jednym pasie w każdym kierunku, natomiast przed skrzyżowaniami są dodatkowe pasy. U zbiegu z ul. Wjazdową zostało wykonane rondo turbinowe z osobnymi pasami do zjazdów w kierunku ul. Gajowej - tak, by pojazdy, które będą musiały czekać przed przejazdem, nie blokowały drogi jadącym głównym ciągiem trasy N-S. Ronda turbinowe są uważane za najbardziej bezpieczne, ponieważ będąc już na nich nie trzeba zmieniać pasów. Ruchem w tym rejonie ma sterować nowa sygnalizacja świetlna. Poza tym powstały jezdnie serwisowe, drogi rowerowe i chodniki, a także zatoka do kontroli pojazdów przez Inspekcję Transportu Drogowego albo policję. W okolicach ul. Czarnoleskiej zostały ustawione ekrany dźwiękochłonne. Urządzono poza tym nowe trawniki z drzewami i krzewami.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjQxIiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Koszt całej inwestycji to 28 mln złotych.

Chcemy, żeby nasze publikacje były powodem do rozpoczynania dyskusji prowadzonej przez naszych Czytelników; dyskusji merytorycznej, rzeczowej i kulturalnej. Jako redakcja jesteśmy zdecydowanym przeciwnikiem hejtu w Internecie i wspieramy działania akcji "Stop hejt".

Dlatego prosimy o dostosowanie pisanych przez Państwa komentarzy do norm akceptowanych przez większość społeczeństwa. Chcemy, żeby dyskusja prowadzona w komentarzach nie atakowała nikogo i nie urażała uczuć osób wspominanych w tych wpisach.

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjMiIGRhdGEtcmV2aXZlLWlkPSI0NGIxNzY0MWJjOTg4OTU5NmEyZDdiN2ZkNTRiNWZlNSI+PC9pbnM+DQo=

#WieszPierwszy

Najnowsze wiadomości

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE1IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Najczęściej czytane

PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K
PGlucyBkYXRhLXJldml2ZS16b25laWQ9IjE5IiBkYXRhLXJldml2ZS1pZD0iNDRiMTc2NDFiYzk4ODk1OTZhMmQ3YjdmZDU0YjVmZTUiPjwvaW5zPg0K

Polecamy